Villalpando, P., Universidad Autónoma de Nuevo León, Mexico
-
InnOvaciOnes de NegOciOs Vol. 6 No. 11 (2009): Enero-Junio, 6(11) - Artículos
Participation of Mexican firms in social responsibility: Case of multinationals of automobile sector
Abstract PDF (Español (España)) -
InnOvaciOnes de NegOciOs Vol. 5 No. 10 (2008): Julio-Diciembre, 5(10) - Artículos
Theoretical foundations for the creation of an international corporate acquisition model: Case of the main Nuevo Leon firms
Abstract PDF (Español (España)) -
InnOvaciOnes de NegOciOs Vol. 6 No. 11 (2009): Enero-Junio, 6(11) - Artículos
Efficient employee’s retention strategies: The importance of employee fidelity in international organizations
Abstract PDF (Español (España)) -
InnOvaciOnes de NegOciOs Vol. 4 No. 8 (2007): Julio-Diciembre, 4(8) - Artículos
Experimental designs and scientific research
Abstract PDF (Español (España))